Problemer med køb
Oplever du problemer med gennemføre din ordre?
Herunder følger en række tips, til hvad du kan gøre for at få din bestilling til at gå igennem.
Fjern historik, cookies, etc.
Har du tidligere oplevet på vores webshop eller lignende sider, vil de computer/telefon/tablet huske fejlen. Derfor skal du fjerne "cookies" fra din enhed. Det gør du i din browser i "indstillinger" under fanen "historik".
Billede: Diverse browsers (Internet Explorer, Safari, Firefox og Google Chrome)
Slet din historik hvis du bruger Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge ved at trykke på knapperne herunder på samme tid:
"Shift" (pil op), "Ctrl" og "Delete"
På MAC er den nemmeste metode at trykke følgende knapper på samme tid:
"option", "command" og "R"
Bruger du en mobilbrowser, skal du som regel åbne din browser på telefonen og vælge indstillinger.
Er du i tvivl om hvilken browser du bruger? - KLIK HER
VIDEO: Sådan fjerner du cookies
Internet forbindelse
Det kan også skyldes, at du har problemer med at oprette forbindelse til internettet. Sikre dig derfor at din enhed er på nettet, eller prøv igen senere.
Bruger du en smartphone kan du med fordel logge på et "WiFi" eller gå udenfor sådan din telefon nemmere kan få forbindelse.
Skift browser
Har du prøvet at lave en ordre, som ikke kan gennemføres, kan du med fordel skifte browser.
Fx hvis du normalt benyttet Safari, så skift midlertidigt til Google Chrome eller omvendt. Vores erfaringer er, at Google Chrome virker bedst både på computer, smartphone og tablet.
Download Google Chrome her.
Benytter du det gamle Internet Explorer, skal du opdatere din browser til den nyeste browser. Den har skiftet navn til Microsoft Egde.
Download Microsoft Edge her.
Skift enhed
Har du prøvet at lave en ordre uden held på smartphone eller tablet, kan du med fordel lave ordre på computer i stedet.
Aktivér pop op-vinduer
I mange tilfælde hjælper det at tillade pop-op, da selve betalingen foregår i en pop-op.
Sådan tillader du pop-op
1. Åbn Chrome på din computer.
2. Øverst til højre skal du klikke på Mere efterfulgt af "Indstillinger".
3. Klik på "Indstillinger for websites" under fanen "Sikkerhed og privatliv".
4. Klik på "Pop op-vinduer og omdirigeringer".
5. Vælg indstillingen "Tilladt eller Blokeret" øverst på siden.
Ovenstående er et eksempel med Google Chrome som browser, for andre browser er det mere eller mindre samme procedure.
Bemærk at vi ikke modtager ordre pr. telefon eller mail.